.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله شدید اللحن دبیرکل موتلفه به هاشمی‌رفسنجانی

دبیرکل حزب موتلفه که برخلاف دیگر اعضای شورای مرکزی این حزب فاقد هرگونه سابقه مبارزاتی قبل از انقلاب است به هاشمی‌رفسنجانی حمله کرد.
محمد نبی حبیبی شهردار سابق تهران که در دهه دوم پیروزی انقلاب به حزب موتلفه پیوسته است اظهار داشت:آقای هاشمی خوب می دانند دم زدن از حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و تعرض به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی کار چه کسانی است.

به گزارش بازتاب آنلاین حبیبی افزود:آقای هاشمی رفسنجانی نباید سخنگوی یک جریانی باشد که نتوانسته اکثریت آرا را به خود اختصاص دهد. متاسفانه خطبه های نماز جمعه آقای هاشمی این حقیقت را که آقای احمدی نژاد در مناظره گفته بود که برخی از نامزدها در انتخابات به محوریت آقای هاشمی با من رقابت می کنند، به اثبات رساند."

حبیبی تاکید کرد ما به ایشان علاقه داریم و دوست نداریم ایشان را در وضعی ببینیم که با مواضع رهبری و امت حزب الله فاصله زیادی دارد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی که بعد از جلسه شورای مرکزی این حزب سخن می گفت، تصریح کرد سوال مردم این است که با وجود تفقد ویژه مقام معظم رهبری در خطبه 29 خرداد، چطور شد که آقای هاشمی لااقل از این تفقد تشکر نکردند و اشاره ای به فصل الخطاب بودن موضع رهبری نداشتند.

حبیبی تاکید کرد کسی که در راس مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان قرار دارد باید مواضع فراجناحی داشته باشد و اول مومن به قانون و ساختارهای قانونی کشور باشد، این قبیل مواضع که در خطبه های جمعه 26 تیر اتخاذ شد، ضربه جدی به شخصیت و حیثیت مردمی و انقلابی ایشان است و ما جز این که تأثر و تأسف خود را اعلام کنیم چیزی نمی توانیم بگوییم.

حبیبی در پاسخ به این سوال که آقای هاشمی برای برون رفت از - به قول خودشان - بحران پیشنهاداتی داشته است، نظر شما در این مورد چیست؟ گفت: مخاطب ایشان در طرح این پیشنهادات کیست؟ ایشان می گویند بیش از همیشه به وحدت نیاز داریم. ما سوال می کنیم آیا این خطبه وحدت آفرین بود؟ حتی پاسخ خود ایشان به این سوال منفی است. چرا که آثار خطبه های خود را دیدند."
وی افزود: ایشان می گویند دشمنان را مایوس کنیم. آیا خطبه های ایشان دشمن را مأیوس کرد؟ ما انبوهی از بازتاب سخنان ایشان در رسانه های بیگانه را داریم که آنها را خشنود کرده و در عوض طرفداران انقلاب را متاثر و ناخشنودو متالم ساخته است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به این که آقای هاشمی دو راه حل می دهد یکی مذاکره و مناظره و دیگری تحمل یکدیگر، گفت: مناظره را آقایان تاب نیاوردند و منشاء مسائلی شد که هنوز رها نکرده اند. چگونه حالا مناظره راه حل شده است؟

وی ادامه داد: البته ما همه آنچه را در مناظره انتخاباتی گذشت، تایید نمی کنیم و معتقدیم هم آقای موسوی و هم آقای احمدی نژاد باید از بیان برخی از مطالب که سندی هم برای آن ارائه نکردند، خودداری می کردند. آقای موسوی حق نداشتند رقیب خود را به دروغگویی متهم کنند. آقای احمدی نژاد هم حق نداشتند از موضع یک قاضی صحبت کنند.

وی تصریح کرد در مورد تحمل یکدیگر باید به جناب آقای هاشمی گفت که بسیاری از دوستان و بستگان شما رای اکثریت را تاب نیاوردند و تحمل نکردند. حتی در دوره نهم هم با آن که برگزار کنندگان در وزارت کشور اصلاح طلبان بودند نتایج را برنتابیدند. حالا چرا شما سخنگوی آنها شده اید؟ چرا آقای کروبی به دوستان اصلاح طلب خود تهمت تقلب زد؟

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه سخنان خود گفت: جناب آقای هاشمی خواستار آزادی بی قید و شرط زندانیان حوادث اخیر شده اند. سوال ما از ایشان این است که با توجه به این که دستگیر شدگان افراد مسلح به مسلسل و برخی سلاح های گرم دیگر و بی سیم های بسیار پیشرفته هم هستند و برخی از افراد نیز اغتشاشات را سازماندهی کرده اند، فکر نمی کنید دلسوزی بی قید و شرط شما در مورد این قبیل افراد یعنی حمایت از اخلال کنندگان در امنیت کشور و مردم؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.